بسمه تعالی

دستورالعمل چگونگی ادامه نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۹

دانشگاه صنعتی شهدای هویزه

با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور مراقبت از سلامتی جامعه دانشگاهی و رعایت فاصله فیزیکی و در راستای اجرای سیاستهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، موارد ذیل با توجه به شرایط خاص کنونی و با هدف پیشگیری از ایجاد وقفه یا اختلال در روند تحصیل و دانش آموختگی دانشجویان عزیز ابلاغ می­گردد:

۱- با توجه به عدم امکان حضور فیزیکی دانشجویان در آیندۀ نزدیک، تمام دروس نظری در تمام مقاطع تحصیلی تا پایان نیمسال جاری به طور مجازی و از طریق سامانه معرفی شده از سوی دانشگاه برگزار می­شود.

 2- از دانشجویان درخواست می­شود در فرایند آموزش مجازی حضور جدی و فعال داشته باشند. مسئولیت نظارت بر فعالیت دانشجو در فرایند آموزش مجازی بر عهدە استاد درس خواهد بود.

۳- برگزاری حضوری کلاسهای عملی و کارگاهی و نیز امتحانات پایان نیمسال منوط به اطمینان از وضعیت سلامتی دانشجویان، عادی شدن شرایط و اعلام آن از سوی ستاد ملّی مدیریت کرونا و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می­باشد.

۴- دروس عملی و کارگاهی که به شیوە مجازی قابل ارائه نیستند، پس از عادی شدن شرایط به صورت حضوری و فشرده برگزار خواهند شد.

۵- دستورالعمل چگونگی دریافت غیرحضوری تقاضاهای آموزشی دانشجویان (مانند حذف درس و حذف نیمسال) متعاقباً و حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه به نحو مقتضی اطلاع­رسانی خواهد شد، لذا دانشجویان از هر گونه مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری نمایند.

۶- امکان حذف تکدرس برای دانشجویان مقطع کارشناسی به ۲ درس افزایش خواهد یافت و شامل دروس عملی یا نظری-عملی نیز میشود. در این صورت اگر تعداد واحدهای دانشجو به کمتر از حد نصاب برسد، بلامانع است.

۷- به دلیل عدم اطمینان از فراهم شدن شرایط برای محافظت دانشجویان از ابتلا به بیماری کرونا و سرایت آن به دیگران، تا اطلاع ثانوی امکان بازگشایی خوابگاه و ارائه خدمات دانشجویی و رفاهی برای کلیه دانشجویان وجود ندارد. دانشجویانی که برای دفاع از پایان نامه فقط تا پایان نیمسال جاری فرصت دارند، میتوانند دفاع خود را در صورت عادی شدن شرایط تا انتهای شهریور ماه سال جاری به صورت حضوری انجام دهند. با این حال، در صورت لزوم و اضطرار امکان برگزاری جلسات دفاع به صورت مجازی نیز وجود خواهد داشت.

۸- موارد خاص مرتبط با شرایط نیمسال جاری که در این اطلاعیه نیامده است در شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و یا در کمیسیون موارد خاص دانشگاه، به صورت موردی قابل بررسی است. در این خصوص لازم است که دانشجویان مسائل خود را به مدیر محترم آموزش و تحصیلات تکمیلی، مدیران محترم گروهها و دیگر مدیران دانشگاه حسب نوع درخواست منتقل نمایند. آدرس پست الکترونیک این عزیزان در وبسایت دانشگاه و همچنین در انتهای این اطلاعیه موجود است.

۹- درصورتیکه حذف نیمسال به دلیل شرایط خاص باشد، بدون احتساب در سنوات تحصیلی محاسبه شده و شهریه آن برای دانشجویانِ شهریه پرداز به صورت بستانکار در حساب آنها باقی خواهد ماند.

۱۰- میزان تعدیل اجاره بهای خوابگاه محاسبه گردیده و به صورت بستانکار در حساب مالی دانشجویان مربوطه در نظر گرفته خواهد شد.

         دانشگاه صنعتی شهدای هویزه

  • دانشجویان می توانند از طریق ایمیلهای زیر با مدیران دانشگاه در تماس باشند:

۱-  معاونت آموزشی و پژوهشی

mohammad.shakouhi@gmail.com
۲-  مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی

education.admin@shhut.ac.ir

۳-  مدیر گروه مکانیک

saadeghian@gmail.com

۴-  مدیر گروه برق

nasser.erfanimajd@gmail.com
۵-  زیر گروه شیمی

saradehdashtian@yahoo.com
۶-  مدیر امور دانشجویی

Hassan.darvakh64@gmail.com

۷- مدیر امور فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای

nataj.solhdar@gmail.com

در بخش : آرشیو اخبار
تاریخ نگارش : می 8, 2020