صفحه‌ی اصلی ‌ ‌‌/ ‌ افزایش کیفیت آموزشی اولویت اول گروه مهندسی مکانیک …

افزایش کیفیت آموزشی اولویت اول گروه مهندسی مکانیک است.

مدیر محترم گروه مهندسی مکانیک دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه صنعتی شهدای هویزه در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه شرح مختصری از اهم فعالیت های این گروه در سال ۱۴۰۲ بیان کردند.
دکتر میثم موری شیربانی مدیر گروه مهندسی مکانیک ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو، سال ۱۴۰۲ را سال موفقیت گروه مکانیک دانست و افزود: در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی با همکاری اعضای هیأت علمی و سایر واحدهای مرتبط برای اولین بار توانستیم دستگاه پرینتر سه بعدی را راه اندازی کنیم تا بتوانیم برای سال تحصیلی آینده پایان نامه های مرتبط با دستگاه را تعریف نمایم. ایشان در ادامه با اشاره به جلسات دفاع دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد، از انجام ۴ جلسه دفاع در رشته مهندسی مکانیک تبدیل انرژی گفتند که پایان نامه آقای محمد کوچک تندرو با عنوان « بهینه سای و تحلیل ترمودینامیکی مبدل حرارتی صفحه ای بخش فولاد سازی شرکت فولاد خوزستان» با راهنمایی دکتر سید احسان علوی و دکتر موری از پایان نامه های مهمی بود که علاوه بر استخراج ۳ مقاله ISI توانست به راهکارهای رفع چالش های موجود در صنایع فولاد بپردازد.
دکتر موری شیربانی افزود: افزایش کیفیت آموزشی اولویت اول گروه مهندسی مکانیک است که با برگزاری جلسات منظم گروه، برنامه ریزی دقیق دروس که موجب افزایش رضایت مندی اساتید و دانشجویان شد از مهمترین مصوبات گروه مکانیک بود که در افزایش تعداد قبول شدگان مقطع کارشناسی ارشد در سال ۱۴۰۲ تأثیر مستقیم داشت و افزایش قابل ملاحظه ای در قبول شدگان نسبت به سال گذشته مشاهده گردید. دعوت از دانشجویان دوره دکتری دانشگاه چمران جهت تدریس دروس مقطع کارشناسی از دیگر مصوبات گروه بود. همچنین در راستای تحقق افزایش کیفیت آموزش عملی با هماهنگی های صورت گرفته با صنایع مختلف استان خوزستان قریب به ۱۰۰ نفر از دانشجویان ورودهای مختلف جهت گذراندن کارآموزی ۱ و۲ به این صنایع معرفی شدند.
در پایان جا دارد از همکاری صمیمانه ریاست محترم دانشگاه دکتر لباب پور، معاونت محترم آموزش و تحصیلات تکمیلی دکتر علوی و سایر اعضای هیات علمی و یاوران علمی تقدیر و تشکر نمایم.

۲۰ اسفند ۱۴۰۲

‌ ‌