صفحه‌ی اصلی ‌ ‌‌/ ‌ گردهمایی بسیجیان دانشگاهی شهرستان دشت آزادگان در دانشگاه …

گردهمایی بسیجیان دانشگاهی شهرستان دشت آزادگان در دانشگاه صنعتی شهدای هویزه

اولین گردهمایی بسیجیان دانشگاهی شهرستان دشت آزادگان به مناسبت نکوهداشت هفته دفاع مقدس با سخنرانی دکتر اکبر حیدری رئیس بسیج اساتید استان خوزستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شهدای هویزه، در این گردهمایی دکتر عبدالمجید لباب پور ریاست محترم دانشگاه ضمن خیرمقدم و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری و گرامیداشت ایثارگری ها و رشادت های دلاورمردانی است که برای دفاع از انقلاب اسلامی از همه چیز خود گذشتند.
وی، دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را مهم ترین هدف رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد. وی با اشاره به تفاوت جنگ گذشته و جنگ فعلی اذعان داشت: بایستی با اراده و عزم دوران دفاع مقدس در مقابل جنگ هوشمند کنونی ایستاد و مشکلات را پشت سرگذاشت.
دکتر اکبر حیدری رئیس بسیج استان خوزستان در این مراسم گفتند: فضای حاکم در خاورمیانه قبل از انقلاب اسلامی طوری بود که حکومت های اسلامی جایگاهی در بین حکومت ها نداشته است و تنها اسلام فردی بود. اما با پیروزی انقلاب اسلامی در خاورمیانه شاهد تغییراتی بودیم به صورتی که جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگو برای مردم دیگر کشورها شد تا ملت های مسلمان در مقابل حکومت های استکباری ایستادگی کنند. به همین خاطر در 8 سال جنگ تحمیلی ابرقدرت های جهان در مقابل جمهوری اسلامی به مقابله پرداختند تا انقلاب و دستاوردهای آن در منطقه را محو کنند اما با همت جوانان غیور ایران اسلامی این هدف محقق نگردید و جمهوری اسلامی ایران پیروز میدان جنگ سخت بود. اما امروزه جمهوری اسلامی با جنگ های متعدد مواجه است و برای مقابله در این عرصه باید عزم خود را جزم کنیم و سواد رسانه ای، علمی، فرهنگی و اجتماعی خود را بالا ببریم و دستاوردهای انقلاب اسلامی را خوب ببینیم و آن ها را تبیین کنیم و تا در همه عرصه های تهاجمی دشمن خودمان را آماده مقابله کنیم و از ارزش های والای انقلاب اسلامی دفاع کنیم.
گفتنی است در این گردهمایی فرمانده محترم ناحیه سپاه دشت آزادگان،ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد،فرمانده حوزه سردار شهید حبیب شریفی و بسیجیان دانشگاه های شهرستان حضور داشتند.

۷ مهر ۱۴۰۲

‌ ‌